środa, 30 marca 2016

Na prezent

Czy fajnie jest otrzymać na prezent ozdobną poduszkę, ja właśnie miałam taki pomysł żeby obdarować nią małą dziewczynkę i żeby ten upominek od początku do końca był mój, (a nie gotowiec ze sklepu), po prostu  taki prezent od serca, w prawdzie to nie ja wręczałam bezpośrednio solenizantce podusię tylko mój mały mężczyzna, ale ja byłam tuż obok i do życzeń też się dołączyłam 🌹.  Poduchę wykonałam z dwóch różnych tkanin (przyjaznych dzieciom), z lnu i minky, wykrój wykonałam sama, (więc poduszka chmurka) jest nie powtarzalna  , tak jak na niebie nie znajdziecie drugiej takiej samej chmurki. Uważam, że podarunki wykonane przez nas samych zawsze będą miały większą wartość choćby emocjonalną, bo tworząc coś samemu robimy to przede wszystkim z chęcią, radością, w związku z tym ogarniają nas same… pozytywne emocje. Dlatego zachęcam wszystkich małych i dużych, mniej zdolnych i zdolnych do pozytywnych działań 😃.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz